Dirección Xeral da Función Pública
Presentación
A Dirección Xeral da Función Pública é o órgano ao cal lle corresponde, baixo a dependencia da persoa titular da Consellería de Facenda e Administración Pública, a execución da política de persoal da administración da Xunta de Galicia nos termos previstos na Lei da función pública e demais normativa que a desenvolva, a xestión das competencias atribuídas á Consellería de Facenda e Administración Pública nesta materia e a resolución daquelas que lle delegue a conselleira ou conselleiro. Para tal fin, coordinará a actuación dos órganos competentes en materia de persoal das distintas consellerías e organismos autónomos dependentes delas, ditando as instrucións oportunas.
Gráfica da estrutura
- Dirección Xeral da Función Pública
-
Subdirección Xeral de Réxime Xurídico e Relación Laborais
- Servizo de Réxime Xurídico e Recursos
- Servizo de Relacións Laborais
-
Subdirección Xeral de Xestión, Programación e Ordenación de Persoal
- Servizo de Xestión de Persoal
- Servizo de Programación e Ordenación do Persoal
-
Subdirección Xeral de Provisión de Postos e Selección de Persoal
- Servizo de Concursos
- Servizo de Selección
- Servizo de Listas de Contratación Temporal
- Oficina de Incompatibilidades e Boas Prácticas
- Servizo de Actualización de Datos do Persoal
- Subdirección Xeral de Desenvolvemento e Avaliación Profesional
-
Subdirección Xeral de Réxime Xurídico e Relación Laborais